از مهمترین خصوصیات یك سیستم جامع و كامل تولیدی خدماتی شركت، پویایی آن در روند منطقی حركتی به سمت اهداف، شناسایی مشكلات، شناسایی عللی كه مشكل را به وجود آورده اند و تخصیص منابع بـرای رفـع آنـها از اصـولی ترین روشهایی است كه بكار گرفته می شود تا دائما سیستم بـهبود مستـمر و دائمی داشته و بتواند از طریق شواهد و اطلاعاتی كه از برون یا درون سیستم بوجود می آید بـیشترین استـفاده را در شنـاسایـی کاستی ها و تجزیه و تحلیل علل بوجود آورنده آنـها، نـماید مدیریت یك سازمان باید بین شركت و مشتریان، تعامل و همكاری را بـرقرار نماید تا نیازمندیهای مشتری را به نحو رضایت بخشی تامین نماید. یكی از روشها، چگونگی برخورد با سوالات و مشکلاتی اسـت كـه از طـریـق مـشتریان و از شواهد و اطلاعات برون سازمانی به سیستم منتقل می گردد.
نظر به اینکه متاسفانه سرب موجود در رنگهای روغنی سالها پس از مصرف همچنان در محیط باقی میماند و برای کودکان و افراد مسن بسیار خطرناک است، به اطلاع میرسانیم که تمامی رنگهای روغنی این شرکت، بدون سرب تولید میگردد
روشهای تعامل با مشتریان
- واحد بازرگانی مسئولیت ارتباطات فروش و خـدمات پس از فـروش مـحصولات را بـعهده دارد ،لذا این واحد، اقدام به دریافت و پیگیری مشکلات مشتریان را می نماید.
- كـلیـه مشکلات و عـدم انـطباقات گزارش شده توسط مشتریان مورد بررسی و تجزیه وتـحلیل دقیق قـرارمـی گیـرد ،این موارد ،اطلاعات با ارزشی را در زمینه انجام بهسازی های لازم در سیستم ، فراهم مینماید.
- واحـد بـازرگـانی تـمامـی مساعی خود را بكار میگیرد تا اهمیت و اثر همكاری و تعامل با مـشتریـان را در كـلیه سطـوح سـازمانـی مرتبط با مشتریان ،مشخص كند و از طرفی به مـشتریان نـیز ایـن اطـمینان را مـی دهد كـه هـمكاری مـشتریان سبب ارتقاء ایمنی ،بهداشتی و كیفی محصولات خواهد گردید.
- مواردی که مشتریـان مطرح می کندد پس از دریافت بر اساس نوع مورد و ارتباطی كه با حیطه عملكردی بخشها دارد ،طبقه بندی می گردد.
پذیرش رنگ مرجوعی
شرکت مجتمع صنایع رنگ سحر در مواردی پس از فروش رنگ امکان ارجاع آن را برای مشتری پیش بینی نموده است اگر:
- چنانچه به دلیل ضعف استحکام ، درب قوطی (های) رنگ باز یا رنگ نشتی داشته باشد.
- اگر کیفیت رنگ بنا به دلایلی نا مناسب باشد .
توصیه می شود جهت تغییر رنگبندی رنگ های سفید شرکت رنگ سحر از مادررنگ های تولیدی این شرکت استفاده نمایید